tisdag 23 mars 2010

Trodde jag skulle dö!

Tjenixxen.
Idag har dagen varit en ganska dålig dag :S. Vaknade vid 8 som vanligt! Käkade frulla och allt sånt! Pratade enormt mkt i telefon med en tjejkompis! Sen skulle ja ut och gå så tänkte jag att ja kan gå förbi mormor och morfar och kolla på deras nya lägenhet! mkt fin kommer den att bli måste ja säga! så efter jag hade varit där så gick jag ut och gick! Gick i ganska rask takt och lagom långt! Gick även förbi gymmet och bokade en tid tills ikväll pluspoäng till mig måste jag säga!! Men så var jag ute och gick i regnet som jag älskar! tkr det är mysigt att gå ute när det regnar :D. Men iaf så kom jag hem gick in på toan och känner en jävla klump i magen! Asso det kändes som en klump i magen började må illa som fan! Visste inte vart ja skulle ta vägen så sätter mig ner på huk för att spy men det kommer bara hur mkt saliv som helst. Så ställer jag mig upp för jag var påväg att få panik så jävla ont som det gjorde! Känner hur det bara blir svårare och svårare att andas! Fick ingen luft så jag kunde varken skrika eller göra ngt så jag börjar banka på bröstet på mig hårt som fan så släppte det! Illamåendet är fortfarande kvar och har enormt jävla ont i magen :s. Vet inte om det är för att jag gick för snabbt eller kanske för länge?! Trodde ja skulle dö där några sekunder vem vet, Hade jag inte slagit mig så jävla hårt i bröstet hade jag säkert svimmat alltså! Värken, Ni som har mensvärk vet hur det är när man mår illa så man inte vet vart man ska ta vägen! Ae fyfan det vill jag inte uppleva igen!!!!!!!! NEJ TACK!

ska träna med Sandra mellan 21-22 ikväll! Kanske blir att sola lite solarium med om jag inte är helt jävla slut efter träningspasset alltså hehe! Imorgon är det skolan, Infoteket, övningsköra och lite andra äventyr som väntar ;)!

Jag vet inte om ni kommer ihåg hur mina sår såg ut med nitarna på men här kommer lite bilder när jag har nitarna och nu efter :)





























































Det är fan som trolleri?! Syns knappt ett skit och det känns så enormt skönt!
Lämna kommentar och säg vad ni tkr :)

1 kommentar:

  1. Tycker att det ser fint ut :) Gått ner nåt mer nu :)? Puss

    SvaraRadera