fredag 5 mars 2010

3:e dagen

Vaknade och var på topp humör! Inga smärtor eller ngt liknande! Har gått ner nästan 5 kilo på 3 dagar???? Fattar ni hur snabbt det går eller? Käkade fil och drack en kopp te till frukost nam, nam. Hoppas på att jag får komma hem idag! Känner mig jätte bra och det är det ju inget fel med att göra :). Ska gå en runda runt avdelningen snart, Hoppas att min sjukgymnast kommer så ja kan få gå i trappen med för det har jag ju inte fått gjort än och jag vill ju gärna inte göra det själv för då kanske jag svimmar eller ngt :P. Är jävligt stolt över mig själv att jag klarade av det här. Det var svårare än vad jag trodde men nu är det värsta över iaf när det gäller smärtan! riktigt stolt över mig själv att jag klara det här med mina vänners och min familjs stöd!. Men än är inte resan över, den har bara börjat och om jag får åka hem idag så är det ett stort steg på vägen! Hoppas allt kommer gå bra!

Vill även skänka en tanke till Familjen Rydberg som nu har blivit en mindre i den rydbergska-släkten! Vila i frid Kenneth! Tänker på er så mkt jag bara orkar! Finns för er om det skulle vara ngt! "kramar om"

Hörs när vi hörs!

3 kommentarer:

  1. hej Emelie....
    Roligt att det det har gått bra och att du känner dig peppad.
    Det är ju ett stor steg du har tagit men det känns som att du kommer att fixa det galant.
    Lycka till!!!
    Kram evalotth <3

    SvaraRadera
  2. åå vad roligt för dig emelie att du har fått göra det här:) jätte kul när du skriver så man får läsa hur det går. Hoppas allt går som det ska nu. Kram

    SvaraRadera
  3. Evalotth, Jarå jag är redo för nästa utmaning haha! Nae vars jag får ta saker som dem kommer nu! Ska åka till fjällen på Torsdag och det ser jag fram emot! Sitta i en stuga och bara ta det lugnt! hehe!

    Emlili, Aa eller hur har ju väntat på det här i tre år nu så :P, Jarå kommer fortsätta med det kommer lägga in lite mer bilder med tiden och sådär :)

    SvaraRadera