söndag 28 mars 2010

Hello Hello!

Var på fest igår!
Kan inte säga att det var varken trevligt eller tråkigt! Jo till en början var det enormt trevligt men sen när alla har fått i sig kanske för mkt och dricka och även några piller som man inte ska blanda med alkohol så spårade ju festen ur totalt! Synd bara att det finns sånna patetiska människor i denna värld som tydligen gör allt för att förstöra festen när hon som hade festen hade sagt till typ 7 gånger innan! Fyfan så enormt dåligt tkr jag alltså! Men iaf jag drack igår första gången på haha hundra år? Nej men drack en öl hemma innan vi skulle gå! Blev full på en halv öl hahaha! Där kan man snacka billig fylla ni :P, Sen när vi kom till festen så hade jag med mig en flaska vin så drack det med! Men en sak kan jag säga när jag väl blev full igår så gick det ur mig fort som fan! Så det var jävligt svårt att hålla reda på hur mkt man kunde dricka och hur lite man drack :S, Men jag säger såhär hade inte ett dugg roligare med alkohol i kroppen! Tror min tid med alkohol är förbi fan haha! Har extremt mkt roligare nykter kan jag säga! Idag ska jag väga mig och mäta mig hade jag tänkt med ^^, Hoppas att det har försvunnit något på min kropp, Men jag känner på kläder att det har försvunnit kan jag säga! Sen köpte jag ett par nya byxor häromdagen och då kunde jag till och med köpa en stolek som var mindre och det e toppen :D. Men nu ska ja göra lite nytta! Skriver lite senare sen så ni får reda på hur det är med vikt och mått :).

Puss på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar