onsdag 10 mars 2010

Åker inatt :)

Wohoooow inatt smäller det, Drar till fjällen med familjen och det ska bli jävla skönt! Nu för tiden känns det bara som om man sitter hemma och ruttnar! Är man inte hemma så är man ute och går, är man inte ute och går så är man hemma? alla bara dricker och dricker! Finns det ingen som gör ngt annat än att dricka eller haha? Funderar på att dra till Åtvidaberg till Ida och små flickorna när jag kommer hem och spendera ett tag där! Skulle vara skönt och lära känna lite nya människor och träffa lite annat folk. Inbilla er inte att jag ska byta ut er mina älsklingar men bara åka iväg för en tid :)! Sen har ja inte träffat Ida eller dem små på 100år så det skulle vara kul :). Får se hur det blir när jag kommer hem hehe! Viktnedgången rullar på, Har inte vägt mig på ett tag så det kommer nog bli kul och se sen hur mkt jag har gått ner :), Åt ju min första måltid idag med. 1 halv dl potatismos, 1 halv dl morötter och 1 halv dl köttbullar. Nam nam kan jag lova :D! Har längtat efter det här hur länge som helst haha! Men som sagt ska ju till fjällen imorgon så nu blir det packa sin väska och göra sig klar för natten hihi! Kommer ha med mig datan och internet så lite kommer jag nog skriva :)

Puss på er mina sötnosar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar