söndag 21 mars 2010

Karlsson, Lundqvist, Davidsson

Står fortfarande stilla på vågen! Känns väl sådär men bättre det än att jag rasar och inte hinner med själv! Har även börjat äta annan mat nu! Kan äta allt bara att jag måste tugga som in i helvete! Men fyfan vad jag har saknat att kunna äta pasta, ris och allt sånt! Dock är man aldrig hungrig så man får ju trycka i sig maten haha! Men hungern kommer väl snart får man hoppas! Ska på min första kontroll på sjukhuset i April! Ska träffa min Dietist och det känns bra för jag har ganska många frågor som jag vill ha svar på! Nog om det nu! Fick ett jävla underbart telefonsamtal igår! Satt ute hos Anni och Becca så ringer pappa! Jag ska gifta mig! Carina har Friat! Jag fick världens jävla chock alltså! Började böla som en jävla gris och jag är inte sån som bölar för saker alltså! Men det bara kom! Tårarna bara rann och jag blev så jävla glad! Min underbara pappa ska gifta sig med världens bästa mammaMu! Jag vet inte vad som hände men fyfan det var som en sten föll från bröstet eller ngt alltså! Allt börjar falla på plats nu! Alla bra saker kommer till mig för en gång skull! Jag får uppleva dem bra sakerna för en gång skull och inte bara dåliga och tråkiga saker! Att ni två älskade varandra det visste jag! Men att ni skulle gifta er det kunde jag inte räkna ut eftersom ja vet att Carina har sagt nej när pappa har friat! Men kanske var inte tiden rätt då utan den rätta tiden är nu! För en gång skull i mitt liv kan jag känna mig stolt! Stolt över att jag klarade att genomgå en operation som är livshotande och mycket svår, Stolt över min underbara pappa som inte alltid har varit världens bästa men nu är han det! Han finns till och han står alltid vid min sida när jag har det som svårast, har trivs med sig själv och sitt liv och det är jag glad för! Älskar min familj så sjukt mycket och inte för att skryta men vi är nog världens bästa familj även fast vi är sjuka i huvudet ;), Familjen mupp är sjuka jävlar men på ett jävla bra sätt ska ni veta!

Älskar er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar