måndag 8 mars 2010

Rullar neråt!

Hejsan Hoppsan!
Dagarna rullar på, Det går som på räls skulle man väl kunna göra :). Har fått in rutinerna nu så det är inga problem längre.. Nu på torsdag får jag ju börja äta annat typ mosade saker ist för mixade saker och det känns så jävla underbart ska jag säga er! Bara lite tuggmotstånd men ändå! Jag längtar som fan haha! Åker ju till fjällen med hela familjen då med och det kommer bli super duper nice tror jag :). Sen är det lite blandade vänner till familjen med och det kan ju bli kul :). Första gången jag kommer vara nykter där hhahha :D. Men det känns bra, Kan man livas lite extra på morgonen när dem andra ligger med baksmällan hehe! Inte 100 på hur mkt jag har gått ner nu men jag rasar och rasar kan jag lova haha! Känns konstigt att rasa i vikt av att bara ligga hemma och ta det lugnt? Har inte känt på ngn hunger känsla än heller och det känns också jävla skumt! Men det kommer väl när jag har börjat äta vanligt och sådär igen! Funderar på att starta en lite tävling här på bloggen :P. Kan vara kul aso inget pris eller så man vinner men hade tänkt att jag väljer ett datum så får alla gissa hur mkt ni tror att jag kommer gå ner :P? Kan bli kul!! Någon som har lust att vara med på det eller :)? Kan ju inte direkt köra med mig själv efter som jag går på kontroller och då ser jag ju min vikt och då kan jag ju fuska haha! Nae men ni får fan ställa upp på det här :D. Kommentera om ni har lust att vara med :). Skulle var kul och se vem som är närmast ^^. Bytte iaf kompresser på mina hål igår och dem såg jätte fina ut! Kliar som fan gör dem så dem läker bra vill jag lova haha! Kan fortfarande inte sätta fingret på spiken och säga att jag har gjort det här alltså :P. Att det värsta är över det vet jag men alltså det känns som om jag drömmer? Gör jag det så isf nyp mig ngn!





































Ha det bra så hörs vi när vi hörs!
Och glöm inte att ställa upp i tävlingen nu heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar