måndag 12 april 2010

Vädret är förtrollande

Två helt underbara dagar med enormt fint väder. Dock är inte denna dag slut än så man hoppas på lite äventyr ^^. Är inne hos min älskade vän Sandra, Hon står i duschen nu sen tänkt vi ge oss ut i det fina vädret igen! Man kan ju inte direkt sitta inne en dag som denna. Bara springer i benen på mig. Längtar som fan tills man kan gå barfota och bada igen :)! SommareN är på g förfan :), Planer för sommaren ? Har ni några eller? Jag har enormt många! Öland med vännerna över midsommar, Båtfestivalen nere i Valdemarsvik! Bosätta mig på landet så mkt som möjligt och inte nog med det så hoppas jag på att det blir två veckor till Egypten med Mickis i slutet av sommaren! Skulle vara enormt kul och snorkla med alla små havsdjur som finns där nere på botten :). Btw nu kom sexxy ut ur duschen, Hon är så enormt vacker utan spackel att ni inte kan förstå :). När hon tittar på mig och ler med sitt fina leende som bara hon har då blir man helt äcklad i hela kroppen :D SÅ UNDERBART!!!! haha nej nu ska ja kika in en sväng på facebook med :D.





















Pysssss och kraaaaaaaaaaaam :D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar