måndag 19 april 2010

Regler.

Bööööööh, Har varit på körskolan sen halv 9 kom hem för en liten stund sen. Först körlektion sen datatid sen körlektion och sen körlektion igen! Fan vad jag kör! Gjorde kanske körkortstestet del 1 7 gånger och hade 3 poäng från godkänt ungefär 5 av gångerna? PALLA ge mig bara mitt körkort så ja slipper plugga haha! Men fyfan jag har ju övningskört med mammas bil och den är ju dö seg sen nu nere hos Helens så trampa man bara lite försiktigt på gasen och den bara rusa iväg hahaha! Men bra gåre iaf :D. Ikväll blir att möblera om tillsammans med min Slav vid namn Sandra :). Hon ska fo en belöning av mig efter om hon är duktigt mohaha! Sen efter det blire väl det vanliga! Träffa grabbarna, vara ute ett tag och sen vidare till Micke eller mig. Vi får se vart kvällen tar oss! Ska bort till gymmet med och boka in mig på lite träningstider. Inget fuskande här inte :D. Nu ska ja läsa lite körregler hade jag tänkt.

Ha en bra kväll alla ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar