söndag 11 april 2010

Hej och hå!!

Länge sen man skrev här hehe. Jag mår iaf som fina fisken, Jag rullar neråt som vanligt men humöret rullar uppåt :D. Har inte vägt mig ännu, tycker inte det har så sår betydelse längre hur mkt jag väger eller hur mkt jag har gått ner. Huvudsaken är att jag mår bra och att jag känner mig friskare. Men har ju mätt mig och jag har förlorat 6 cm i midjan och 4 cm på överarmarna ^^. så jävla bra det känns allt nu. Imorgon börjar skolan igen och det kommer bli apskönt. Kanske ja kan komma in i mina rutiner igen för det har det blivit lite slarv med nu när det har varit lov och så där :). Träningen ligger fortfarande på mina axlar och nu när man har kommit igång med det så tycker man att det är så jävla skönt och kul. Trodde aldrig att bara stå och svettas och pumpa loss på gymmet kunde vara kul. Visst fotboll, basket och såna sporter vet man ju är kul efter som ja har spelat fotboll hela livet och det är ngt man saknar också. Men vi får väl se om man kanske drar igång ett korpen lag till nästa sommar? Har ju varit snack om det en längre tid men har aldrig blivit av som sagt. Men vem vet vi får väl se vad som händer. Imorgon får jag mitt resultat på mitt nationella prov med och hoppas jag blir godkänd iaf! Sen Onsdag ska jag göra C delen tillsammans med Alle efter som man måste vara två om gör den. Hoppas att det går lika bra som den andra delen gick. Nu ska ja byta om och slänga i mig lite piller hahah!

Kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar