lördag 24 april 2010

Far åt helv*te!

Hm blev trots allt en lyckad kväll igår, Fattar inte hur ens vänner kan sjunka så lågt?! Har man en fest och om det skulle vara så att man inte får komma så kan man säga det ist för att stänga av sin mobil eller skita i och svara?! JÄVLA TÖNTAR är vad ni är!!! Ett gäng nollor som ska föreställa våra vänner!! Dra fitt*n över huvudet och dö eller ngt. Men som sagt kvällen blev MKT lyckad utan er h*rungar som ska föreställa våra vänner. Började med att ta ett glas vin hemma med Sandra. Knöl full efter första glaset som vanligt haha! sen traska vi bort till Lollo och för festade där tillsammans med alla andra muppar! Grabbarna skulle ut på krogen så vi drog på privatfest hos Danne i haga :). Enormt kul och träffa lite nytt folk! Skönt att det finns folk som man fortfarande är välkommen på fest hos trots att man inte känner?! Sen fram mot tre tiden traskade ja hem med mina bästa grabbar! Sandra gick hem tidigare för hon hade en date haha :P, Nae men hon gick hem iaf! Traskade som sagt hem med mina bästa grabbar (Micke, Coffi och Per) Underbaraste grabbarna som finns det där! Men som sagt, Ikväll vad händer?! Sitter ju inne hos Sandra nu och väntar på att hon ska bli klar och att grabbarna ska komma! Får se vad vi hittar på men ngt kul händer det väl alltid! Tisdag blir det att röja lite i mitt rum iaf! Efter som ja kommer få en inneboende på Onsdag! Nämligen Mickis gumman ska flytta hem till oss <3! Så Onsdag blire trångt hemma men det är bara mysig hehe! Nej nu ska ja ta mig ett bloss!!

Jag vet att ja sa att ja skulle skriva in min vikt och allt och lägga in bilder men har haft annat för mig så har inte haft tid med det haha! Och nu är ja inte hemma så har varken bilder, vikten eller måtten i huvudet :P. Men det kommer era nyfikna jävlar haha! Ja lovar!!

Puss på er

1 kommentar: