tisdag 2 februari 2010

Skämmas !!

Fyfan för att vara 21år och bo hemma hos mamma och inget jobb?! Du kan varken laga mat, tvätta eller ens hålla rent i ditt egna rum DET ÄR JU FÖRFAN SORGLIGT! Jag skulle skämmas om jag vore dig?! Jag skulle inte ens våga be min mamma, min mormor, eller ngn i min familj om en krona eftersom ja får gratis mat, tak över huvet och "veckopeng" eller vad man ska kalla det. Ärligt du är 21år?! När ska du växa upp egentligen? När ska du sluta och snylta på andra och skaffa dig ett LIV ??? Vist det kanske inte är så kul att gå arbetslös eller så men vad fan gör ngt åt det då ist??? Hade du varit min son hade jag kastat ut dig på gatan så du kanske fattade eller gett dig en fet smäll så du vakna upp i huvet för det här det är fan inte friskt!! Du är 21år och din mamma tvättar fortfarande dina kläder städar ditt rum och daltar med dig ?! När man är 21år så brukar man börja bilda en familj! Ett liv med någon annan men det funkar ju inte för dig för innan du bildar ett liv med någon annan så kanske du ska skaffa dig ett eget liv först din loser! Att din mamma fortfarade pallar med dig det fattar jag inte. Att hon fortfarande städar upp din skit som du lämnar efter dig det är ju bara sorgligt det med. Kanske är ganska lätt för mig att säga att om du hade varit min son hade jag kastat ut dig för länge sen men det är så jag känner och det här har gått för långt. Hade jag varit mor till dig hade jag tagit din bil, din DATOR, din mobil och sålt för så mycket som du är skyldig din mamma finns det inga ord för. Sen är det inte mitt eller mammas fel att din pappa inte hör av sig, det är inte vårat fel att han inte kan banka in vett i din skalle för det skulle jag gjort om jag var pappa till dig och sätt hur du behandlade din mamma och mig. Finns inga ord för hur jävla förbannad jag är just nu! Du förtjänar inte ens att leva det liv du gör din bortskämda snorunge! Skaffa dig ett liv förfan!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar