lördag 27 februari 2010

Sarea

Blev en klockren kväll igår! Nästa fullsatt och det är vi glada för! Dock strömma det in med folk så det blev stressigt som fan i kassan! Sen stog vi där nere med och där var det iskallt så det gör vi inte fler gånger nu när kylan är kvar! Hade ju turen med mig för mitt favoritband spelade sarea! Fyfan vad bra dem var igår kväll alltså! Sist dem spela hade jag ingen uppfattning om kvällen om man säger så haha! men nu när man var nykter och sådär så njöt jag så mkt jag kunde :). Tre dagar kvar nu till operationen! Känns inte som om jag gör ngt annat än skriver om den här jävla operationen men det är ju en stor grej i mitt liv som händer så :). Undra hur länge jag kommer bli liggande på sjukhuset! Hatar ju sjukhus så jag skulle gärna åka hem direkt efter men det kan jag väl fet glömma haha! Tur att jag har en sån braig familj och såna braiga vänner som kommer komma och hälsa på mig.

Sareas!















Ses när vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar