onsdag 17 februari 2010

funderingar!

Gud det kryper i min mage dag och natt ju närmare dagen jag kommer! brukar aldrig bli nervös över ngt men nu inför operationen är jag jätte nervös! Vet inte vart jag ska ta vägen när det pirrar runt såhär mkt i min mage! Nu när ja håller på och sluta röka med så mår man ju inte direkt bättre! När man är nervös kan man inte låta bli och tänka dem värsta tankarna heller! Klarar inte av alla dem här jävla slangarna som ska in överallt! Men vad hade jag väntat mig egentligen? Trodde jag bara att det skulle vara att dem sprätta upp mig högg av magsäcken och sen fick ja åka hem eller? Nej så lätt var det inte! Men har jag kommit såhär långt så kan inget stoppa mig! Dessa jävla slangar och dessa jävla sprutor ger jag fullkomligt fan i! Jag har genomgått värre saker än några jävla slangar och sprutor! Men pirrigt det är det och jag vet inte om ja ska skratta eller gråta! Man blir så känslosam när man är nervös! Allt klarnar nog snart men just nu kan jag inget annat än tänka på hur mycket jag hatar sjukhus! Dit kommer man om man ska dö, Dit kommer man när man är sjuk, Dit kommer man om man har problem och Dit kommer man om man har ont! Allt är vitt och ser ut som en jävla mardröm! Vitt är en färg som sätter skräcken i huvudet iaf på mig! Ett sjukhus ska se trevligt ut inte som ngt jävla psykhem! Nej nu börjar jag gå till överdrift! Kommer snart hamna på ett psykhem själv om jag håller på såhär ahha! Det klarnar med tiden och jag tror på mig själv och det gör min familj och mina vänner med !!!! Det här fixar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar