onsdag 24 februari 2010

HATE IT

Idag är fan ingen bra dag! Allt som har fötter och finns runt omkring mig gör mig så jävla irriterad! Vad än dem gör så är det som om jag vill vrida av huvudet på dem och kasta bort det långt in i skogen så det tog 100år för folket att hitta deras huvud. Har inte ens en aning om vad jag skriver typ! Ju närmare jag kommer destu mer nervös blir jag och det är ju så det ska vara för det är ju en stor operation. Men min nervösitet börjar gå över till ilska och det bara kokar i mig till och från! Allt folk gör är bara fel, fel, FEL! Om man bara kunde spola fram tiden tills den här jävla operations dagen är över! Det är den som sätter flipp i mitt huvud! Jag kan inte tänka på ngt annat just nu, det pirrar i hela kroppen och gör mig illamående om nätterna! Skulle behöva sådär en 10 cigaretter nu som jag kunde sitta och suga i mig så kanske ja skulle må lite bättre! GHAAAAAAAAAAAAAAAAA slå mig, spotta på mig gör ngt så jag slipper ha det såhär!!!! JÄVLA skit tid hallå vart äru??? jalla jalla för fan!

Tack för mig

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad spännande. En fd jobbarkompis till mig genomgick en sådan operation och det gjorde uppfödaren till min ena katt också. De är jättesmala nu! :)

    Kommer definitivt titta in här flera gånger.

    Lycka till!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Okej på det viset :). Jaa du är så välkommen så och jag kommer från och med idag följa din blogg och se hur det går för dig hehe!

    Tack detsamma KRaaam

    SvaraRadera