fredag 4 juni 2010

Vanliga dagar!

Dagarna går och går! Händer inte så speciellt mkt i mitt liv nu.. Jag umgås med grabbarna och ibland lite annat folk.. Solen har varit med oss i flera dagar nu och det är underbart!! Är helt sönder bränd kan jag lova men det är ju så det ska vara på sommaren. Fräknarna börjar komma och man kan gå barfota (A), första doppet tog jag ju redan för 4 veckor sen så det behövs ju inte göras haha! Men fan när man sitter ute om dagarna så önskar man fan att man bodde på en båt alltså! Mitt ute i havet med vänner, god mat och det fina vädret :). Tänkt så skönt och bara ta ett morgon dopp direkt när man vaknar och så fort man känner sig för varm så bara dyka i igen hehe! Viktnedgången rullar på som alltid hehe! Har inte vägt mig eller mätt mig på ett tag nu så det kanske börjar bli dags för det igen ?? Har ju dock inte tränat så speciellt mkt men går ju en hel jävla del om dagarna alltså! Så länge jag är ute och rör på mig hela dagarna så är det nog okej att skippa träningen då och då.. Min vikt har typ ingen som helst betydelse länge alltså! Jag mår så jävla bra både psykiskt och fysiskt alltså, Mitt liv är som en dans på rosor just nu!! Mina vänner kan jag inte vara mer nöjd med, Är så glad att jag har mina grabbarna alltså! Så jävla skönt och slippa bli indragen i massa jävla skitsnack och krångel med brudar imellan! Blir ju alltid en massa skitsnack eller en massa krångel när man är med tjejer :P, Tror nog jag är menad att vara kille alltså haha! Nae vars men det känns bra iaf och det är huvudsaken. Imorgon fyller vännen Anna år, Så då ska vi dit och fira henne! Hoppas kvällen blir lika strålande som den brukar bli när fröken Broman har fest : ).. Snart är det dags för öland med faaan så najs det kommer bli. Hoppas på att Mr p är kvar ute då så han får följa med!! Det är det ända som suger nu i sommar! Det är att en av mina bästa grabbar som jag har umgåtts med varje dag sen i vintras ska åka iväg på behandling!! Just nu i sommaR!!!! Varför kunde det inte vänta :(, Vet ju att det är för hans egna bästa och att det är ngt som MÅSTE göras, men när det blir såhär så känns det så värdelöst att han ska åka iväg och genomgå en behandling medans vi andra är ute i friheten och roar oss :(! Håller båda mina tummar för att allt går som planerat när han är där inne.
































































1 kommentar:

  1. du är klok då du säger att vikten spelar ingen roll, huvudsaken är att man mår bra!

    SvaraRadera