fredag 28 maj 2010

Oplanerat!!

Tog ju en liten tripp till Danmark med mina älskade pöjkar :), Hade aldrig varit där förut så jag tänka vafan vi drar liksom :D, åkte till Köpenhamn och gick även till Christiania :), Jag säger så här! Chris var inte som jag hade föreställt mig! Jag hade en bild framför mig med Baracker och uteliggare typ överallt! Men fy fan vad fel jag hade vilket ställe! Jag blev helt kär alltså, Husen, folket, Naturen till och med djuren alltså! Vilket underbart samhälle! Alla log hela tiden och var glada! Inte mycket problem dem har inte! Jag lovar ville inte åka där ifrån! Jag bara gick runt där och hade tusen tankar i huvudet! Kollade på husen och den fina naturen! Faaaan så underbart och klockrent ställe! Nu finns det säker någon som sitter och tänker bha ni åkte dit och knarka sönder och blaa blaa blaa, men då ska ja säga en sak och det är att jag inte tog en enda drog när jag var där!! Och jag planerar inte att göra det när vi åker dit nästa gång heller! Man behöver inte ta droger för att ha en trevlig tid där, tro mig jag vet :)!! Jag lovar jag blev hög av att gå att kolla på alla fina hus och målningar alltså! så jävla fascinerad jag blev alltså, Bööööööööööh ville inte åka därifrån!!!! Resan blev klockren iaf, Bra väder och sådär med!

Nu är det Fredag, Händer väl som vanligt! Ingenting alltså hha! Nae men ngt ska jag se till att hitte på :), Dock är jag ju fortfarande sjuk men kan ju inte bara sitta hemma när jag är sjuk för det kryper sönder i mina ben då!! Ska lura med mina grabbar på lite äventyr tror ja :D!! ska lura lite till på idén :D!























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar