torsdag 17 juni 2010

Dåligt!

Finns folk som tycker jag är dålig på att uppdatera hehe! Och Jaaaa det stämmer mkt bra! Men den senaste tiden har varit ganska händelserik måste jag säga. Drog ju iväg till Danmark med grabbarna igen.. ville överaska Pelle med en tripp dit nu innan han åkte in på behandlingen, Han åkte i Tisdags, Känns enormt tråkigt måste ja säga! Liksom jag har umgåtts med dem här grabbarna varje dag sen i vintras och nu åkte en av dem iväg och ska vara borta ett halvår! Känns så enormt tråkigt att vi ska vara här ute i friheten och bara njuta av sommaren när du ska sitta där inne :(. Men vi vet att du kommer klara det här och vi står vi din sida hela tiden!! här kommer en liten titt på hur mina mått och min vikt ligger till nu!!

Vikt: 120,1kg
Mage: 143 cm
Lår: 80 cm
Överarm: 42 cm


Såhär ser det ut nu
Vikt: 120kg
Mage: 138 cm
Lår: 74 cm
Överarm: 38 cm


Som ni ser så händer det mera på måtten än vikten, Nu för tiden jag tycker inte ens min vikt spelar någon roll! Det är bara ett nummer liksom, Jag mår så super bra i kroppen och jag trivs enormt bra med mig själv så ni anar inte!!!!!!!!! Folk som inte sätt mig på länge säger att det syns massvis i mitt ansikte och det blir man enormt glad över att höra! Haha som för ett tag sen, Jag var ute och gick med Sandra och Stina. Går vid Centrum så ser jag att min pappa åker förbi och jag vinkar och han är nära på att åka förbi oss, Så stannar han han bha vafan jag såg inte att det var du ???!!! Haha fan vad du har krympt säger han haha! Känns så jävla bra att annat folk runt omkring ser skillnad och inte bara jag..

Vad händer mer ? Joo nu vid midsommar ska ja lata mig lite hade ja tänkt, Sen efter midsommar flyttar ja nog ner till Valdemarsvik till min mommo och moffa och ligger i stenhårt med träningen!! Simma massor ska jag göra för det får man fina ben utav :D! Sen över midsommar blir det Öland med vännerna <3, Imorgon är det fest för tjejkompisen med som har fyllt 21! ska bli enormt kul och träffa alla som kmr dit, Var ju ett tag sen alla, alla, alla och då menar jag alla var samlade! Lovar att jag ska bli bättre uppdaterare hehe! Ni får väl säga till mig om ni tkr jag är så dålig på det haha! Bara skriva en kommentar och skälla på mig förfan haha! här kommer lite bilder från resan med grabbarna




































































Hööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööörrrssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar