tisdag 29 juni 2010

hmmmm

Fruktansvärt ont i min axel, Vet fan inte vad jag har gjort men det kom på Fredagen när vi var på öland hela gänget, Firade ju midsommar där och det blev en SUPER kul midsommar! Innan jag åkte fick jag även en nyhet, kom in på skolan jag sökte in på!!! Sååå jävla underbart det ska bli att börja plugga igen, Coffi kom ju också in på sin utbildning så det är ju kul för han :)! Trevligt och plugga tillsammans med ngn kan känner med hehe! ska även på återbesök på sjukhuset nu den 6.e Juli! Ska snacka lite med läkarna och se så allt funkar som det ska! Kommer ju även väga mig och mäta mig då så ni får också vänta tills dess med vikt och mått hihi! Nu idag åker jag ut med BRUDARNA haha aa ni lästa rätt jag ska åka iväg med Sandra och Kotten ut till landet tills på Torsdag eller Fredag! ska bara njuta av vädret, ligga och sola och snacka en massa skit! Länge sen jag gjorde ngt med brudarna hehe! Nu får grabbarna klara sig själva resten av veckan så får vi se hur det går haha!

Ha en bra vecka alla! Hörs sen 6.e ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar