onsdag 19 maj 2010

Underbart!!

Jag är så nöjd! mitt liv är pefrket rent ut sagt! Visst dyker det upp lite små problem då och då men det löser man ju med en nypa salt! Jag är så otroligt stolt över att jag håller på med mitt körkort och att jag har sökt in på Komvux + att jag snart kommer ha min egen lya!!! Det bästa som finns det är nog att jag har dem klockrenaste vännerna man kan ha! Vad det än är så finns dem alltid där! Visst, Dem kanske inte är perfekta, bra eller underbara för er! Men för mig!! ojojoj vad glad jag är att dem finns i mitt liv! Det är dem jag trivs med och det är dem jag vill vara med! Även vad folket säger om mitt liv om mina vänner om min familj så vet jag att jag har dem bästa! Må dem vara dumma i huvet eller helt fuckade, So what??? Dem är mina vänner och dem finns där för mig! Tacka gud för att jag inte lever ett sånt perfekt och tråkigt liv som ni andra som tycker det är fel att dem gör si eller så!!! bara fuck off och ta hand om era egna jävla liv!!!

Hela veckan har snart gott och det är fan helg snart, vad händer i helgen? Inte speciellt mkt! Vill hitta på ngt kul men får se vad det blir av! Kanske blir det en tripp till Linköping eller inte! Vi får se vart helgen för oss! Ni andra ha en bra helg så hörs vi när vi hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar